måndag 16 december 2013

För 1 år sen..

Idag för 1 år sen flyttade jag in i min lägenhet. Tiden har gått fort... väldigt fort.
Då var vi två i det här hushållet och nu är jag själv. Ensam är stark, hehe.

Jag trivs kanon i min lägenhet. Kunde inte få det bättre.
En nyproduktion där jag helst ville bo med hela 60 kvm, öppen planlösning, stor balkong och inredd med helt nya möbler från MIO, allt nytt. Attans vad jag sparade pengar det dryga året som var innan, allt för att kunna köpa det jag ville. Jag vill ge ett stort tack som så många gånger tidigare till dem personerna som lät mig få den möjligheten att kunna göra det.

Det är viktigt med ett hem och inte bara en plats där du har tak över huvudet. Att kunna trivas och känna sig trygg är a-o. Även att känna att ditt hem bara är ditt (lgh/hus) och ingenannans. Har man aldrig varit där själv kan det vara svårt att förstå men har man det, så vet du precis vad jag menar.
Som andrahands hyresgäst har man alltid en inre stress för kommande boende.

Samband med flytten hit så köpte jag min pärla också.

Du och jag pärlan... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar