söndag 17 november 2013

Jaha- välkommen!

Halsont, feber och frossa. Usch, fy och blä. Men inget att göra åt. Treo var min bästa vän i går kväll och i natt och kommer nog fortsätta att vara det de närmsta dagarna framöver.
Kvällen började med termobyxor, fliströja och raggsockor framför tv:en innan det var läggdags.
I natt fick jag slänga av mig allt för då började svettningarna komma. Jag verkligen avskyr det, just när det skiftar sådär.

Idag har jag inte lika ont i lederna. Febern och frossan är nog också borta. Men min hals värker fortfarande. Nu har jag faktiskt all tid i världen att läka och bli frisk så ska absolut inte klaga.
Stressen som kommer över en när man jobbar och blir sjuk är inte kul.

I morse blev det en frukost full med antioxidanter. Nu är det en perfekt månad för granatäpple.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar