onsdag 31 juli 2013

Laddad!

Efter all onyttigheter från igår var energin på topp i morse. I med lite frulle tillsammans med Volbeat och raka vägen till gymmet. Ni vet när man är sådär tokladdad- nu kör vi!!! Alltså den bästa känslan ever.

Halvvägs till Haninge slog det mig dock att det pass jag hade bokat kanske inte var i Haninge utan någonannans. I försök med att ha  ena handen på ratten och andra i letan av mobilen i väskan för att se om det verkligen stämde det jag trodde, så självklart hade jag rätt. Det var Huddinge jag skulle till och inte Haninge såklart. Efter en snabb titt på klockan då det var 10 min kvar så var det bara att sväng om tillbaka hem. Såååå typiskt!

Men men inget att göra åt. Raka vägen hem för att passa på att njuta lite av solen och få en gnutta semesterkänsla tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar