torsdag 30 januari 2014

Sista dagen på resten av mitt liv

Min sista "vila-upp-mig-dag"
Hur det går?
Det går bra, idag har jag bara huvudvärk från helvetet men
igår försvann illamåendet, så det kan bara bli bättre :D
Jag läste gamla blogg inlägg tidigare; Förra året dock inte riktigt vid den här tiden men i slutet av februari då satt jag på balkongen i solsken med en kaffelatte i handen. Jag kommer ihåg hur kallt det var i luften men i solen var det riktigt behagligt och längtan efter sommaren kom kopiöst mycket.
I år är det inte alls lika kallt ute som det var förra året så får se om det blir någon latte på balkongen :)
Planer för helgen..
Fredag blir en heldag med kidsen igen- fullt ös medvetslös, hehe. Nejdå det ska bli skoj!
Lördag klockan 07 säger jag bara: "Hej avd 64 (som nu har blivit avd 25) - Im back!" ;)
Söndag lika med träna och vila. Tummen upp för den helgen! :)
Nu blir det 33% extra tillsammans med deltagarna i Paradise Hotell *nöff nöff*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar