måndag 13 januari 2014

Ny plats

Klockan är halv 5 och jag har nu tid att resumera dagen som har varit. Det är då oftast tröttheten kommer också när alla tankar släpps i huvudet.


Förmiddagen flög förbi. Eftermiddagen började med att tvätta och samtidigt försöka städa som "internet-killen" var här och skulle ordna mitt internet. Nu är det ordnat och han lärde mig ett och annat. Dock gjorde han först bara klart ett halvdant jobb, så jag fick springa ut i strumplessen i snön och försöka stoppa honom. Mycket riktigt hela problemet var inte löst. Efter lite trix och telefonsamtal så ordnade saker upp sig och förhoppningsvis ska allt fungera nu som det ska.
Jag fick en ny dataplats att ha min dator på. Det blev toppenbra!


Nu kommer nästa fundering..
Träna eller inte träna? Känner mig rätt trött och skulle kunna lätt sova en timme. Jag får fundera vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar