fredag 17 januari 2014

Fredag-bastu

Det finns väl inget bättre och skönare att basta efter ett träningspass när snön faller ned :)
Jag brukar passa på att lägga in en hårinpackning innan, så håret blir sådär extra mjukt sen när det är torrt. Förutom de gångerna då jag tar fel och tar duschcremen i håret istället och håret blir torrt och fnasigt, haha


Vill ni veta en sak- jag har inte tränat på hel veckan. Jag har tänkt men varit så trött. Men igår ändrade jag mina sovtider så nu går jag upp klockan 08. Så hoppas att orken ska komma.
Idag blev det fredags-spinning i Haninge med Aidin ;) Denna gång behövde jag inte åka 30 km/h vilket var väldigt skönt. Efter passet när jag skulle klä på mig insåg jag att mina byxor var kvar hemma. Tur att jag hade en lång tunika som gick ner till knäna, såg inte sådär jätte bra ut. Men vad gör man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar