onsdag 18 december 2013

Julfika och spontalitet

Det blev en lång morgon här hemma. Hade lite planer för dagen men var ändå lite osäker för stunden. Rätt som det var fick jag ett ryck..

Ner till centrum handla en julklapp till julfikat på jobbet. Samt in och handla ingredienser till kakan jag skulle baka och ta med- tack för tipset! Kanelkakan var hemskt god!

Väl hemma blev det bak sen i med lite mat i magen och in till SöS. Gud så kul det var. Nya avd, allt nytt och fräscht. Nu mer heter vi inte 64:an utan 25:an. Kommer bli svårt i början att säga rätt. Alla var lika glada att se mig som jag var att se dem.
En stor saknad och längtan till att få börja jobba igen.

Till vä min chef och till hö bit.chef
Idag gick dem under namnet "Piff & Puff"



Lite av vad som bjöds. Tror jag fota fel bord. Bordet bakom fanns det massa godsaker på.






Sen julklappen :) Biobiljetter, som jag tycker är världens bästa klapp. Går alltid hem. I paketet var det en fin kökshandduk och ett ljus. Så fint och bra..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar