onsdag 16 oktober 2013

Ledig onsdag

En ledig onsdag fick jag idag, tack!

Morgonen började med sovmorgon, hade ställt klockan på 06 tänkte dra på ett spinning pass vid 06:45 men planen ändrades när tanken kom att jag faktiskt kan sova ut.
Vid 10-så tiden åkte jag ut till sickla och där fick det bli ett pass bodypump och lite inhandling av diverse saker. Giller inte Sickla köpcenter tycker allt är utspritt. Tack vet jag Nacka Forum, ordning och reda inne i affärerna och allt under samma tack.

Väl hemma sen blev det lunch och sen eftermiddagsvilan. Sover oftast 1-2 timmar mitt på dagen dom dagar jag har möjlighet och är ledig. Blir så fruktansvärt trött där efter lunch.
Kvällen spenderades senare på SATS Farsta.
Dagens höjdpunk blev ett varmt bad med tända ljus. Som jag har längtat efter detta tillfälle och ikväll blev det av. Saknades bara ett glas vid men det får bli till helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar