söndag 20 oktober 2013

Amen!

Varje gång jag lägger mig i sängen tänker jag "åh fy vad skönt" samma känsla och tanke varje gång :) Den bästa platsen på jorden är min säng tror jag.

Snart börjar den här veckan ta slut, gud så skönt det också. Haha! 4 dagar på arbetet, helt perfekt. Det räckte och blev över.

Jobbade kväll igår och dag idag.
Imorse när jag skulle åka till jobbet var det frost på bilrutan. Ingen skrapa hade jag i bilen. Så började skrapa med naglarna/fingrarna. Gick sådär va. Fingrarna trilla av tack vare kylan. Det hela sluta med att jag tog mitt kalenderfodral som är rätt hårt och fick skrapa med. Det gick till slut. 1 ynka grad var det 06 imorse. Kallt kallt..
Fingrarna dem plocka jag upp från marken och la i en liten ask för återanvändning.

Efter jobbet hamna jag i planläge med cola, chips och godis sen somna jag gott och nu är det dags för omgång 2 att sova.

Imorgon blir det en dag med träning och tvättstuga.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar