tisdag 16 juli 2013

Överallt och ingenstans

Ni vet känslan av att ha irrat omkring precis överallt fast en då ingenstans. Man har bara åkt runt från ställe till ställe och inte gjort något vettigt. Fast tänker jag såhär i efterhand så har jag faktiskt gjort vettiga saker som var sköna att bocka av.

Hur som helst har det varit en sån dag idag.

Först in till stan tidigt i morse, kan säga såhär att gå upp tidigt är ingen favorit just nu. Trodde jag skulle somna på väg in. När jag väl kom hem tog jag 1 timmes PW för att sedan kasta mig in i bilen och åka vidare till Huddinge.

Stressen över att det var sol och molnen börja dyka upp gjorde saken inte lättare. Var tog min dag på stranden vägen? 
Äntligen vid 14 fick jag känna på dem härliga solstrålarna. Lite sällskap på beachen, en tallrik sushi och vidare till Haninge för att träna blev min eftermiddag och kväll.

Det var den dagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar