lördag 15 juni 2013

Jahopp!

Det var det! Fryst och svettas i omgångar hela natten. Usch, fy och blä! Då var man sjuk.
Visserligen var det ett tag sen sist men endå, roligt - Neeeeeej!

Det där att ta det lugnt och inte göra så mycket är inte min starkaste sida. Genast börja jag fundera på saker jag kan göra här hemma som, plocka lite, tvätta, ja ni vet såna där grejer man skjuter upp hela tiden, kan-göra-sen-sakerna.

Men Cissi, du är sjuk. Ligg still och ta det lugnt!!!

Ibland kan även jag bli trött på sig själv. Speciellt i såna här stunder. När kropp och knopp behöver vila för att återhämta sig.

Jag kan säga såhär; man gör inte som man lär ut. Inte här iaf.
Frågan om att är inte du sjuksköterska? Kan komma ibland. Det kan jag visserligen förstå att man kan undra.

Men hittills har jag iaf varit sängliggande i 14 timmar. Då kanske man inte är så frisk.

Hoppas ni får en fin lördag med lite sol och lite moln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar