fredag 14 juni 2013

Inte syyyyyk!

WTF!!

Inte bli sjuk nu. Kvällen på jobbet har gått från att frysa till en isbjörn till att svettas som en gris. Så kul var min kväll. Halsen värker som bara den.
Självklart tog jag inte bilen idag. Så när jag kom ut i kylan trodde jag att jag skulle frysa ihjäl. Inte direkt klädd för att frysa och ha frossa. Det fick bli på med dubbla t-shirtar (rena från jobbet) och sen jacka. Hade bara linne annars under.

Väl hemma slängde jag mig ner i badet i minst 100 grader varmt vatten. Fyllde på och tömde ut vatten för att det skulle vara hett hela tiden. Stackars lilla halsen fick denna i badet- gudomligt gott :)



Nu ner under täcket och i med lite kolisar, onyttiga sådana och 2 Alvedon. Så ska jag nog vara på jobbet kl:07 imorgonbitti en då :)



Tack älskade Andreas för att du duka upp allt lagom tills jag kom hem ;) Bra med höga sängbord också man kan liksom häva sig från kanten och bara ösa in då.
Haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar