söndag 30 juni 2013

En dag imorgon också och tusen där efter...

Inga krav och inga måsten. Hur underbart är inte det?! =) Startade dagen kl:11.00 idag, vet inte hur länge sen det var jag sov så länge. Men det behövdes tydligen. Gick ut och PW 1 timme för att sedan åka och storhandla. Det där med att storhandla är en grej för sig. Jag har absolut inga problem att handla saker som denna gång var mat. Men dessvärre på att äta upp den mat jag handlar och speciellt den maten jag tar fram från frysen. Vet inte varför jag gör så, men får slänga en hel del som jag tar fram. Antingen äter jag något annat, äter ute, blir bjuden på mat eller inte äter alls... Efter lite pyssel i köket under eftermiddagen då jag skura ur alla skåp samt kylen drog jag till Älvsjö för att träna. Ah, så sköönt! Sedan åkte jag vidare till L. Timmarna flyger fram som vanligt och vips var klockan 21. Fattar inte men så är det jämt när vi ses. Nu har jag landat hemma med ett glas vin i handen framför datorn. Musik på gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar