söndag 9 juni 2013

En bra skörd

Det behövs vatten för en bra skörd. Visst är det så.

Det har varit riktigt varmt under vissa ställen de senaste dagarna. Speciellt där solen ligger på hela tiden. Nu behövs det vatten ett tag. Det kanske passar bra en söndag som denna. Men de gråa molnen ser ut att försvinna om ett par timmar och i stället spricka upp till blå himmel igen.

Vad tror ni?



Idag känner jag mig piggare än vad jag gjorde igår morse. Lite mer sömn fick jag inatt.

Igår kväll träffade jag L över ett glas vin på malmen, snacka och kollade in folk. Rätt skoj- alltid skoj! :) Kom hem i bra tid. Upptäckte att jag var ledig imorgon också, gud så skönt! Tre-dagars ledighet.

Vad händer på den här adressen idag då? Jag ska vara på gymmet om 1 timme. Sen möta upp Lisa om inte alkoholen tog henne helt igår :)

Vad ska ni gör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar