fredag 24 maj 2013

Telia

När jag flytta in i lgh fick jag välja ett antal olika kanalpaket. Jag som aldrig tittar på tv tog nåt mellanting. Hela april hade jag "prova-på-kanaler" då jag bl.a. fick SF-kanalen, vilket var super då jag älskar svenska filmer :)

Hur som helst fick jag ett informationsblad hem att just det kanalpaketet jag hade skulle bytas ut. Kanaler skulle tas bort och läggas till, jaja tänkte jag..
Som plåster på såren skulle kunden inte behöva betala kanalpaketet på 3 månader samt att 5 st valfria hyresfilmer kunde hyras gratis.

Ringde Telia idag och frågade varför jag har betalat för 3 st filmer då dessa skulle vara gratis. Då visade det sig att man måste själv ringa till Telia och "aktivera" att man vill hyra 5 st filmer gratis....

Hm ok?! Vilket inte framgick i informationsbladet. Det är lite dumt, sa tjejen på Telia.

Eh, väldigt dumt skulle jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar