söndag 19 maj 2013

Söndag!

En av alla mornar då jag vakna kl 05 trött som en gnu och kunde inte somna om.

Förmiddagen startades upp med ett styrketräningspass i den kvavaste luften ever!
Katastrofalt svettig svampade jag mig iväg efter en kalldusch för att vidare möta upp Hanna i Hötorget. Det var länge sen vi sågs och vi hade mycket att prata om. Det blev en uppdatering på alla dess fronter :)

Åter hem i svett pga av den hemska luften. Dusch IGEN för att inta grill-middag i Norsborg, hemma hos Tessan och Johan.
Känsla av, "vad-fan-va-skönt-det är-med-bil" kom återigen.

Lyssna på det här..
Jag tuffade ut dit och parkerade bilen som vanligt. Slängde in några mynt i P-automaten, som tog sin lilla tid på att hosta fram en biljett. Tiden gick och jag börja klia mig i huvudet, vad nu då? Jag puttade till automaten 1-2 ggr, rätt hårt. Då helt plötsligt började den mata ut kronor efter kronor. Jag trodde det var ett skämt först, men här är beviset.

Det kanske lönar sig att vara lite aggressiv ibland, vad vet jag :)


Grillmästarinnan




Några som tyckte hockeyn var roligare än att middagen skulle bli klar :)


Nu är jag precis hemkommen med en sprängande huvudvärk. Så det blir att krypa ner under täcket och hoppas att den är borta imorgonbitti. Nu tror jag Sverige gjorde mål för det blev ett fasligt liv på grannarna :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar