torsdag 28 mars 2013

60 frågor

1. Hur gammal är du?

28…

2. Hur gammal känner du dig?

Eeehh, idag känner jag mig nog som 16 år. Orkar inget, vill inte göra nånting

3. Vad har du gjort i dag?

Vaknat, fixa till mig åkt bil. Sitter i ett väntrum nu.

4. Vilken film såg du senast?

Minns inte tittar sällan på film.

5. Vem ringde du senast?

Måste titta..
Tyresö bostäder.

6. Är du besatt av någonting?

Min kropp mitt hem.

7. Är du rädd för blod?

NEJ!

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

Väntrum, ett trist sådant. Varmt, tråkiga tavlor. Väldigt lugnt och tyst.


9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?

Ingvar Carlsson, Olof Palme och Göran Persson, Fredrik Reinfeldt

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?

Haha, ja

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?

Svart

12. När vaknade du i dag?

08.10 typ, gick upp och sen gick jag och la mig igen.

13. Vilken är din favorithögtid?

Midsommar (om jag inte behöver jobba). Den bästa midsommar hittills var 2011, förutom att jag skulle jobba.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Thailand

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?

Har inte rest så vansinnigt mycket med Alcudia.

16. Hur vill du tillbringa din pension?

Försöka ta vara på tiden, då jag förhoppningsvis inte har några måsten.

17. Vad lyssnar du på just nu?

Riset som kokar och Tv som är på.

18. Har du någon gång brutit ett ben?

Nope!

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

Sweet chilisås, cream frash, activia, mjölk, vin ;)

20. Vem är din favoritkändis?

Har ingen favoritkändis- ska man ha det?

21. Vad är du på för humör just nu?

Rätt neutral. Glädjer mig att det är helg.

22. Vilka världsdelar har du varit i?

Europa.

23. Snarkar du?

Nej

24. Vilka yrken har du provat på?

Vårdbiträde, undersköterska, sjuksköterska.

25. Hur går du helst klädd?

Tyvärr den senaste tiden har det blivit rätt mycket- stretchi pants och munkis, haha! Fresh brud, hmm.

26. Vilket stjärntecken är du född i?

Skytt.

27. Vilket är ditt favoritgodis?

Hårt godis, sug-godis

28. Vad sa du senast?

Lös snoppar (lät ju så ang godiset)

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Gymnastik

30. Vad har du på dig just nu?

Stretchi-pants (svarta) och en munkjacka (rosa).

31. Vilken är din favoritaffär?

VeroModa, BikBok.. MIO

32. Vad har du för storlek i kläder?

S

33. Vad har du i dina fickor?

Inget

34. Vad köpte du senast?

Grädde

35. Hur många gånger har du flyttat?

5

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?

Rakhyvel, tandborste, IPhone, kniv, luftmadrass.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Kvällsmänniska kanske. Förr var jag morgonmänniska.

38. Senaste filmen du såg på bio?

Snabba cash

39. Har du blivit sydd någon gång?

Nej!

40. Har du någon gång badat naken utomhus?

oh ja.

41. Vad åt du till frukost?

Ris och fisk.

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

Bodde i Arboga, hängde i E-tuna tillsammans med Patrik. Jobba på snäckberget.


43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?

Nej, men risken är nog stor.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?

Min vän L

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?

På nattduksbordet.

46. Vad var det sista du åt?

Fisk

47. Vem är världens vackraste kvinna?

Måste fundera

48. Är du blyg?

Nej det kan jag inte påstå

49. Vilken var den sista konserten du var på?

Har aldrig varit.

50. Vad heter du i andra namn?

Eleonor, Isabelle

51. Har du varit med om en bilolycka?

Ja 1 gång i Cypern

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

Ja absolut.

53. Vilken är den roligaste träningsformen?

lntervallträning

54. Har du några husdjur?

Ja, dammråttor

55. Vill du gifta dig?

Nej

56. Var växte dina föräldrar upp?

Stockholm

57. Har du någon gång ringt polisen?

Ja

58. Har du svenskt ursprung?

Ja!

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?

Cissi, Cessi, Cilla

60. Vilka är dina största svagheter?

Har jag bestämt mig för något har jag svårt att ändra på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar