lördag 23 februari 2013

Hur går det?

Jag lever men inte så mycket där till. Fy helvete min natt i tisdags. Tempen steg och jag hade en riktig kämpig natt. Sov med pyjamas, 3 st tröjor, raggsocker, fliströja medans andra sekunden sov jag typ naken. Så höll natten på, om och om igen. Tempen steg och jag blev inte alls bättre. Dagen därefter tog jag mig till fabror doktorn som sa - flicka lilla du ha lunginflammation, hem med dig och sov. Så det blev till att åka hem och knapra antibiotika. Sen vet jag inte riktigt vad som hände men min syn blev jättekonstig, flammig och efter det small det bara till i huvudet och jag hade en huvudvärk i guds like. Det var det värsta jag har varit med om. Först trodde jag att det var en reaktion på medicinen jag fick utskrivet men som tur va försvann den efter ett dygn. Jag kunde inte sitta, stå, ligga och knapt äta, hua! Nu är jag på bättringsvägen. Jag blir bara så fruktansvärt trött av att knappt göra nåt. Flåsig då jag bara går upp för en trappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar