söndag 17 februari 2013

Första rummet

Det första rummet man kliver in i är hallen. En hall ska vara varm och välkommande. Det är inte många hallar som är rymliga utan oftast är dem små och avlånga och det får oftast aldrig plats med allt. Hallen jag har är avlång, med svart klinkers golv och vita väggar. Ena väggen är täckt av en vit garderob och brevid den finns ett litet litet utrymme för skor och en klädhängare för ca 3 jackor. Alltså inte så mycket utrymme med andra ord. Sen finns det en vägg där jag inte har någonting. Den väggen tänkte jag planera lite för. Planen är att där ska det upp en spegel och en byrå/skänk. Jag hade tänkt mig något i den här stilen: eller den här.. Den här spegeln Tror det kommer bli riktigt fint. Möblerna i sig gör inte allt utan jag tycker att det lilla extra som tex en blomma, en ljuslykta eller en lampa gör det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar