söndag 10 februari 2013

Aj!

Du borde väl veta bättre att inte gå och träna när du är sjuk. Jo, visste men sen beror det ju på hur sjuk man är och vad för sjuk man är också. Eftersom det blir jobb imorgon, så tänkte jag att ett lätt pass ikväll ska jag väl endå kunna klara av. Aj mina ben! Imorgon är det måndag den 11 februari, jippi! - Något speciellt som händer? Nej inte ett dugg.. En dag äldre och en dag närmare våren och solen, ge mig energi!!! Är det bara jag som känner så? Det är en lång jävla väntan på våren och sommaren. Som sagt måndag imorgon. Ingen större lust med att jobba. Mycket på jobbet och många som ska sluta. Nej dax att lägga sig på soffan och samla energi tills imorgon. Tack för mig! PS. Sorry du Emil på Telenor som fick ta emot mitt hysteriska utbrott, för att inte mobilteckningen fungerar i det här hemmet och har aldrig gjort sen jag flyttade hit i december 2012. Vet att det inte bara är jag som har klagat. Nu har ni åtgärdat det ni har kunnat nu är det hyresvärden som får göra resten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar