torsdag 10 januari 2013

Ta-till-vara

Kände att det var dags med en Ta-till-vara-dag! Dagen började med sovmorgon och en timme i gymmet. Efter det möttes jag upp av Therese. Det var ett tag sen sist, men nu äntligen fick vi till en dejt. Blev lite in och ut i affärer i Farsta C och avslutade förmiddagen med en lunch tillsammans. Påväg hem köpte jag såklart tulpaner, röda och vita blev det denna gång med lite gröna kvistar på det. Snyggt!
Sedan var det bara vidare till ett hem att städa och fixa inför kvällens middag. För att inte känna av min trötthet allt för mycket tog jag ett gäng tulpaner och lite lussebullar med mig upp till Sunnemo Hills. Kvällens sällskap bestod av bästa Lisa. Till henne serverades kycklinggratäng med mango chutney och cashewnötter.
Skönt att umgås med dig och bara kunna vara. Det behövs liksom aldrig vara något speciellt. Utan där kan vi sitta i våra påskläder och bara götta i oss. - Jo, tack för tulpanerna gummz. Hur visste du det? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar