onsdag 7 november 2012

Shopping

Yes, idag blev det en sväng till älskade MIO för att inhandla lite prylar till nya lyan. Jag tycker MIO har bra saker, finns mycket snyggt att välja mellan. Visst man får betala en slant men och andra sidan så är det kvalité på sakerna.

Dagens inköp:

Två styckena sänglampor i kromad aluminium, som ska sitta ovanför sängen. Märket heter Cato.





I samma serie köpte jag en taklampa som ska vara i sovrummet.




Vardagsrummet köpte jag den här taklampan i krom, den finns även i vit. Lampan heter Planet.




Eftersom vardagsrum tillsammans med köket ska gå i svart, vitt och grått. Så tänkte jag att denna matta skulle passa snyggt in och den heter Icon




Sist men inte minst så roffade jag åt mig en dörrmatta. Som finns i två färger och två storlekar. Jag valde den här. Tror den blir fin hallen.




Med lite fix och trix kunde mattan och taklampan i vardagsrummet läggas på i den order jag hade. Så slapp vi bära hem allt idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar