fredag 27 juli 2012

Marknad

Idag har det hållits igång hela dagen. Först vakna jag relativt tidigt sen har jag haft en lätt molande huvudvärk som inte ville ge med sig.

Marknad blev det för hela slanten idag. Mycket folk..
Kan tycka att det kan vara rätt mysigt att strosa omkring. Finns både helt okey saker och sedan mindre okey saker. Massa trams helt enkelt. Men mycket kan man hitta.

Efter ca 3 timmar var vi klara.
Då blev det fika pause, det bästa ;) blåbärsmuffins med vaniljvisp.
Tur att det inte regna, kan bara tänka mig hur det hade varit att knalla där då. Något lerigt.

Malmköping




Sen på kvällen kom Rappe :)
Den här "lilla" skiten var bara 7 år första gången jag träffade honom. Han hängde en hel del med farbror (Patrik) och mig när han var liten.
Idag är han 16 år och 186 cm och inte alls lika liten.

Nu var det 1 år sen vi sågs sist.




Känner mig inte så stor..




Bra jobbat mannen ;)
Kul att se dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar